Praėjus 2004 m. Lietuvos laukinių karpių gaudymo čempionato vasaros taurei, pakalbinome vieną iš "Gelmių valdovo" klubo įkūrėjų Audrių. Šiame varžymų etape dalyvavo net 3 "Gelmių valdovo" komandos.

Kiek laiko jau domitės laukinių karpių žūkle? Gaudyti karpius pradėjome prieš kokius 10 metų. Pradžioje važinėjome į mokamus karpynus, gaudėme nedidelius karpiukus. Laikui bėgant atsirado patyrimas ir noras susirungti su tikra žuvimi. Ketvertą metų jau gaudome didelius „gelmių valdovus”. Didžiausias šiais metais pagautas karpis svėrė 19,50 kg, tačiau tai dar tikrai ne riba. Atsirado keletas bendraminčių ir tokiu būdu, pamažu, pradėjo formuotis klubas, kurį pavadinome “Gelmių valdovas”.

Papasakokite plačiau apie Galuono ežerą bei pačias „Karpio taurės“ varžybas. Šiais metais Lietuvos laukinių karpių gaudymo čempionate dalyvauja trys “Gelmių valdovo” komandos. Viena iš jų tapo čempione. Vasaros taurės etapas vyko Galono ežere. Važiavome į šį ežerą pirma kartą. Tai nedidelis ir labai įvairus ežeras, karpiai - nuo 3 iki 20 kg. Daug sėklių, iškilimų ir staigių perėjimų į gylį. Antri metai į varžybas susirenka praktiškai tos pačios komandos. Burtai, sektorių dalybos – viskas žinoma, todėl nebuvo jokių nesklandumų. Savo sektoriuose buvome jau prieš valandą iki starto bei bandėme perprasti ežerą. Pradžioje visi truputį išsigandome. Gavome sektorių pačiame ežero gale su nepatogiais ir, atrodytų, nelabai „kibiais“ sėkliais. Prasidėjus varžyboms naudojome komandinę taktiką, bandėme įvairius masalus ir pašarus. Jau pirmą vakarą Aidas ir Giedrius GV-2 (“Gelmių valdovas-2”) pagavo karpį ir iš karto įsitraukė į kovą dėl pirmos vietos. Nors “Į Sveikatą” (Vilnius) komanda pirmavo beveik 2,5 paros,GV-2 neatsiliko ir gaudė karpį po karpio. Paskutinę parą lenkė 5 kg, o po penktos paros ir visais 16 kg. GV-3 (Ramūnas ir Arūnas) po dviejų “tuščių” parų priviliojo pirmą, o kitą dieną ir dar vieną karpį. Pakilo į III-ą vietą. Deja, nuovargis padare savo: keletas klaidų ir varžybas teko baigti IV-toje vietoje. GV-1 (Audrius ir Darius) gavome labai nedėkingą sektorių, todėl daugiau bandėme padėti kitoms mūsų komandoms. Šį kartą mums neteko sulaukti kibimų.

Sektorius, pašarai, patyrimas ar sėkmė nulėmė pergalę? Pergalę „Gelmių valdovams”, mano manymu, lėmė visų komandų bendras darbas. Galime padėkoti UAB “Faidė” direktoriui Aidui Juškai už paramą jaukais, kurie tikrai gerai dirbo. Eksperimentavome gana mažai. Visas varžybas gaudėme tais pačiais masalais: medaus skonio baltyminiais kukuliais. Tiesa, juos buvome nudažę raudona spalva, kad suklaidintume savo priešininkus. Karpininkų varžybose 80 proc. sėkmės lemia sektorius. Bet vien tik to neužtenka. Reikia „paršelius” privilioti ir kiek galima ilgiau išlaikyti juos savo sektoriuje. Čia mums padėjo patyrimas. Tinkamai paruošti ir gerai „dirbantys” baltyminiai kukuliai, truputis pašarų, tinkamai parinkti gyliai, daug noro ir auksas mūsų. Kitos karpių gaudymo varžybos vyks rugsėjo 24-28 dienomis. Jei yra norinčių pabandyti sudalyvauti šiose varžybose, kviečiame užeiti į žūklės reikmenų parduotuvę „Gelmių valdovas“ adresu Smėlynės 73a, Panevėžyje.