Praeitą savaitgalį buvo tvirtai nuspręsta žvejoti plekšnes. Tačiau iškilo klausimas, kur žvejosim, nes pasirinkimas nemažas: Klaipėdos molai, Palangos tiltas, Šventosios molas, o tai pat ir paplūdimys. Vis dėlto buvo pasirinkta paplūdimio žvejyba, nes norėjosi ramiai pažvejoti.

Susirinko būrelis žvejoklių iš visų Lietuvos kraštų ir visi aktyviai pradėjome žūklę. Masalų įvairove nesiskundėme, taigi tikėjomės laimikių. Pirmieji užmetimai, kai kam jie buvo ne visai sėkmingi, kažkas iškart atsisveikino su savo sistemėlėmis, tačiau visi pradėjome žūklę. Bet kibimo teko laukti gan ilgokai. Tačiau kas laukia, būtinai pagauna, tai ir mums pavyko pagauti lauktųjų plekšnių. Bet rezultatas buvo tikrai ne toks, kokio tikėjomės. Po truputį pradėjo aiškėti kai kurių klaipėdiečių tiesa, kad žūklė nuo kranto gerų rezultatų neduos. Taip ir įvyko - kibimai buvo labai reti, teisingiau kibimo beveik nesimatydavo, o atsibodus laukti ištraukdavom savo meškeres ir kartais ten rasdavom užkibusią plekšnę, nors atrodo, kad niekas ir nekibo. Paklausę vietinių žvejų verslininkų, parplaukusių iš jūros su laimikiu mes nutarėme šiek tiek pakeisti žūklės vietą ir nuėjome kokius 500 metrų link Palangos. Ten buvo mažiau akmenuotas dugnas, ir, pasak tų žvejų, ten turėtų laikytis plekšnės... Tačiau mūsų pastangos pasirodė bergždžios.
Po nesėkmingų bandymų ką nors pagauti, teko grįžti atgal ir tęsti žūklę senoje vietoje. Tuo metu likę žvejokliai vis dėlto sugebėjo suvilioti po kelias plekšnes, o Makel ant krevetės sugebėjo pagauti ir nedidukę jūrinę vėgėlę. Laikas bėgo, žūklės rezultatai negerėjo, tai ir nusprendėme baigti žūklę.
Tiesa, mus aplankė vienas jūros gyventojas, kuris šiek tiek nustebino mus. Tai buvo ruonis. Jis praplaukė visai netoli kranto, gal už kokių 15 metrų, panerdamas ir vėl išnerdamas, ir tokiu klausiančių žvilgsniu pažiūrėdamas į mus - ką jūs čia darot, aš juk nardau, viską matau, žuvies čia nėra.
Taip ir praėjo mūsų žūklė nuo kranto, gal ir paskutinė tokia, kadangi išvadas padarėm visi - sunkus tas gaudymas nuo kranto. Gyliai mūsų paplūdimiuose maži ir pagauti žuvį tikrai sunkoka. Bet vienas dalykas guodžia - susitiko nemažai bendraminčių, pabendravome, pakalbėjome, kartu praleidome laiką. Buvo smagu.