2006-03-25
Ilgai nesvarstę suplanavome žūklę Minijoje, tik nusprendėme išvengti Mingės „kolchozų“, patraukėme į Miniją ties Sakučiais. Kadangi maišai žuvies mums nėra pagrindinis dalykas, todėl ir pasirinkome vietą, kur mažiau žvejų, kur tiesiog geriau galima mėgautis žūklę ir tuo pačiu geriau pailsėti.

Iš Šiaulių pajudėjome prieš 5 valandą ir vietoje jau buvom apie 7 valandą. Tiesa, privažiuoti iki norimos vietos nelabai sekėsi: pirma pasukom prieš tiltą per Miniją, link Tenenio, tačiau čia kelias pasibaigė praktiškai neprasidėjęs, teko apsisukt, tuomet jau bandėm važiuot už tilto, pro parduotuvę. Pradžioj atrodo viskas normaliai, pavažiavom iki aikštelės, prie pat upės, čia jau stovėjo keletas automobilių. Pasiklausę ar toliau galima nuvažiuot, gauname atsakymą, kad traktoriai važiuoja ir mes su džipu gal ir nuvažiuosim. Nutariam pabandyt ir judam toliau.... Bet nuvažiavę apie 300 metrų pamatome, kad ir čia kelias baigiasi, tenka apsisukt. Apsisukant aišku įkrentam į griovį ir dar sugaištam atsikasant... Bet labai daug nesugaištam ir grįžtam jau į minėtą aikštelę.
Renkamės daiktus ir einam tolyn link Tenenio. Žvejų nedaug, laimikiu kol kas nesimato... Einam toliau, kol nusprendžiam pradėt ieškot kibios vietos. Gręžiam pirmąsias eketes, bandom visokius masalus, tačiau kol kas tuščia. Na, tik Duba arčiau kranto traukia mažiukus ešeriukus. Bandom jaukinti, bet rezultato nėra, patraukiame dar toliau. Vėl sėdam nuėję kokius 400 metrų. Čia kolega ištraukia kuoją. Iškart vėl jaukinam ir kibimas atrodo prasidėjo, ištraukiu penkis gražius plakius, kolegos taip pat po keletą žuvų, bet ir vėl kibimas baigiasi. Vėl einam toliau, ieškom žuvies. Kiti žvejai taip pat migruoja, matosi, kad žuvies neranda. Dar keletą vietų pabandom, nieko gero, vienas kitas plakis ir vėl tuščia. Nuėjome jau gerą kelio gabalą nuo žūklės pradžios ir rezultatas nelabai džiugina, bet dar tikim, kad pasiseks. Ir atrodo, randam ko ieškojom, pradeda kibti ir kimba tikrai gerai. Duba nuėjęs dar toliau skambina, kad ir pas jį kimba, kažkas trauko avižėles, matyt toks laikas atėjo, kai žuvis suaktyvėjo. Taigi visi žvejojam, traukiam gražius plakius, tiesa, pagrindinis masalas - tešla. Toks geras kibimas tesėsi apie valandą, nuo 11.00 iki 12.00, o po to, kažkaip aktyvumas baigėsi. Tačiau aš pastoviai jaukinau žuvį ir kibimas, nors ir retas, bet buvo pastovus. Taigi taip visą dieną ir žvejojom, vis pajaukindami, patys pavalgydami ir užgerdami :).
Dubai vis tik pavyko ištraukti ir karšį, o taip pat ir neblogų plakių. Visi tikrai puikiai pažvejojom, oras pasitaikė kaip pagal užsakymą, pailsėjom tikrai gerai ir rezultatu esame visi patenkinti. Gaila, kad negalėjom privažiuot arčiau tos vietos, kur į Miniją įteka Tenenys, ten toliau dar geresnės vietos, gilios duobės, manau būtumėm pagavę karšių ir didelių kuojų. Bet palikim tai pavasariui, kaip išeis ledai, kai pasitrauks stintos, tuomet imsimės plūdinių ar dugninių meškerių ir gerai leisim laiką prie sau mielos upės :)