Šį savaitgalį pasidomėję orų prognozėmis su Studentu nusprendžiame vykti prie jūros į Latviją. Kur trukus, kur netrukus, mes 13 val. jau pakrantėje ir studijuojame tinkamiausią žvejybos vietą. Aplankome meeto vietą, paskui dar keletą kitų patogių privažiavimu vietukių, kol galų gale išsirenkame vieną iš jų, su aiškesniais gylių perkritimais ir mažiausia žolių.

Pradžioje bandymams dėl žolių užmetame po vieną surfą, bet praėjus net 10 min žolių nėra, o judesys yra, tai pilnai įsikuriame ir užmetame likusias meškeres. Kibimas tikrai puikus, plekšnių dydis padorus, šiandien net skauda petį ir ranką, kai reikėjo kokius 15 tripletų padorių plekšnių iki kranto atitempti :)

Oras pasitaikė iš pradžių gana neblogas, tik stiprokas vėjas trukdė tiesiai užmesti ir labai išlenkdavo valus, nors jūra išliko gana rami.

Studentas, pamatęs mano marškinėlius, nusprendė, kad tai sugautos žuvies registravimo forma ir labai nusiminė, neradęs markerio, kuriuo galėtų užbraukti kryžiuką :) Sakė, kad yra net viena raudona žuvis, reiškia galiu net vieną lašišą sugaut per kartą.

Vakarop iš kažkur užėjo labai tiršto rūko siena, tai pasidarė dar vėsiau, o daiktai visi pradėjo gaudyti rūko kondensatą ir drėkti.

Pabandžiau vakarop pasiėmęs spiningą pablizgiauti, tai rezultate iki 12 nakties 4 uotai ant kranto, aišku nelabai įspūdingi, didžiausias apie 1 kg. Paskui už kažko užkabinau Fladen blizgę ir teko nutraukti pintą valą, kuris kažkodėl trūko nuo masalo apie 30-40 m toliau tuo pabaigdamas mano „normalų“ spiningavimą. Ant dugninės nepavyko suviliot nei vieno uotuko.

Vakarop netoli įsitaisė dviejų latvių kompanija su alučiu rankose, tai Studentas juos pakvietė prie stalo sustiprinti tautų draugystę.

Latviukai susižvalgė ir pažadėjo atvykti po keliasdešimt minučių. Netrukus jie pasirodė su keptuve, aliejumi, žalumynais, druska ir gaiviaisiais gėrimais. Užkūrėme ugnelę, ant kurios buvo pakepta šviežia žuvytė, užgerta latvišku alumi. Braliukai pasitaikė tikrai šaunūs vyrai, labai maloniai pabendravome, pasikeitėme telefono numeriais ateičiai.

Studentas sutemus pakūrė generatorių, tai su šviesa ir jaukumu nebuvo problemų, kol mūsų 2 nakties nepakirto nuovargis. Rytas išaušo rūke, bet apie 9 val. jis prasisklaidė ir net diena pasirodė šiltesnė ir mažiau vėjuota, nei vakarykštė. Kibimas šniokštė maždaug nuo vakar pietų iki 1 nakties, paskui atsinaujino apie 4 ir truko iki 6 ryto. Vėliau susmulkėjo plekšnės ir pats kibimas pasidarė labai retas.